andra advent

japp, och idag är det åtminstone minus grader och frost ute. en början..
igår på kvällen så var jag hos hampus och bakade pepparkakor med han och elin. mycket roligt och 3vlit!  och jag måste säga, vad kreativ vi var där ett tag. jag har några kvar som jag ska proppa i mig ikväll.
idag ska jag på ikea, imorgon ska jag få  vara med victoria, och på onsdag är det lucia.
så ligger det till.


fast vi inte vet vad som har hänt
så vet vi alltid vad vi känt


ni ska få en smygtitt på de s.k verken:
something like that

       

Kommentarer
Postat av: Okänd

jadu, therese.
den dä pepparkakan längst ner till höger.
den stoora.
är det en överkörd kossa eller en demolerad fjäril?
no offence, men ni sög på att göra pepparkakor ;p

2006-12-10 @ 18:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback