första advent

hur ska man kunna få julkänsla utan snö? det är första advent, julskyltning, men inte en vit fläck på marken! hur som helst..
igår var jag lite aktiv på dan (Y) sen på kvällen, var jag med jonna,carro och agnes hos marcus. det var helt okej=) det var ju trevligt sällskap om jag säger så! idag har jag varit nere på julskyltningen med inga mindre än carro och agnezzz. mycket trevligt och mumsigt!

imorrn på idrotten är det dans, woho. vi ska träna inför skoldansen som är på fredag.
åh, va klad jag är att vi ska ha skoldans.. NOT=D
tänk om man inte blir uppbjuden, vilken kränkning. jag har ju hampus som reserv då kanske!


Looks like an early winter for us
Looks like an early winter for us
An early winter
Oh I need you to turn me over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback