have yourself a merry little xmas

24 december, nu är dagen här! allt slit,stök och pengar som man lagt ner för en dag. kommer vara som bortblåst snart igen! men man får ta vara på tiden. det är ju trots allt till och med 2 timmar kvar till Kalle=D
sen blir det julmat, sen blir det klapparna! jag har ingen aning om vad jag kommer att få faktiskt. det är mycket roligare så (Y)

nu ska jag tjilavippa, jag kommer nog upd efter dagen.
HA EN RIKTIGT GOD JUL NU=)

-
updates of the day
nu är det inte långt kvar på julafton. it's done for this year!
och jag är väldigt nöjd med min dag=) fick den efterlängtade mobilen, som jag faktiskt inte trodde jag skulle få. surprise! fick lagomt med pengar, presentkort, massa godis och lite andra små saker. som sagt, jag är helnöjd!
nästa steg, situation sthlm, därefter NEW YEARS EVE!


you might regret what you let slip away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback