james morrison

Tio första:

Första bästa kompis:
Johanna Backlund=)
Första bil: ingen på listan än
Första kärlek: Amir eller nååån
Första husdjur: 2 katter, mickis och mirran
Första semester: första utlandsresan är väl roligare, grekland, rhodos -97
Första jobb: kratta löv på gården?
Första köpta skiva: nån absolute music skulle jag tro!
Första riktiga kärlek: J
Första piercing: Två hål i öronen
Första konsert: På fritids, sjöng "när vi gräver guld i USA"

Nio sista:

Senaste alkoholdrycken: marcus cider!
Senaste bilfärd: hem från skolan nyss
Senaste filmen du såg: the grudge 2
Senaste ringda telefonsamtal: pappa för att få skjuts hem
Senaste bubbelbadet: hmpf, long time no see
Senaste spelade cd: james morrison
Senaste kyss: säger bara GLÖM GLÖM GLÖM..
Senaste gången du grät: vet inte, men det är nära nu
Senaste måltiden: en macka strax före 3

Åtta, har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar?
japp
Blivit arresterad?: nepp
Blivit kär vid första ögonkastet?: adam brody=)
Varit på tv?: njää, jag vet inte
Fått ditt hjärta krossat?: mm, jag är mitt upp i det
Sagt att du älskar någon utan att mena det?: det har jag nog tyvärr gjort, ibland måste man ju!
Haft ett one night stand?: eehehe
Busringt till nån? massvis, jag och jossan!

Sju saker du har på dig:
1. jeans
2. linne
3. cardigan
4. rött sidenband
5. underkläder
6. strumpor
7. örhängen
=P

Sex saker du gjort idag:
1. klivit upp
2. fixat till lucia
3. blivit förolämpad;)
4. pratat ut mina känslor
5. sett dig förstöra min dag
6. undrat vad jag ska ta mig till

Fem favoritsaker (utan inbördes ordning):
1. mamma
2. alla göör goa vänner
3. godis
4. musik
5. sen var det ju du där ett tag..

Fyra personer du kan berätta allt för:
(nästan allt), Johanna och Elin.

Tre val:
Vänner, Musik, och inte kärlek..

Två saker att göra innan du dör.
1.  Göra nytta för mig själv
2.  Bli rik (kan ju altid försöka)


En sak du ångrar:
Att jag lät dig utnyttja mig

Kommentarer
Postat av: N

Känner exakt detsamma över "En sak du ångrar". :/ Du är värd något bättre, faktiskt!

2006-12-12 @ 19:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback