open chest, heart on the floor

hade en rätt trevlig kväll igår. victoria hessel, verkligen min stjärna! alexandra, elsa och kalle kanske vi inte ska prata om? haha, drunk asses. idag ska jag nog på stan, julklapps-inköps-vandring. sen ikväll ska jag vara med johanna, det ska bli hur mysigt som helst att få rå om henne för en kväll.

jag förstår inte varför du var tvungen att ljuga ihop en sorglig anledning? jag finns fortfarande kvar, och jag ser vad du gör. trodde du inte det? ännu värre, att du bara gick utan att säga hur det ligger till. bara gick vidare. hur tror du det känns för mig egentligen? jag borde ju kanske hata dig, fast det är klart jag ogillar det du gör, men känslor försvinner inte på ett klick.. och en blandad känsla av att vara jättearg och jätteledsen på samma gång finns i mig nu. och samma känsla för dig är också kvar och sliter i mig.. pain is temporary................

sitter och spelar shakira - illegal om och om igen.jag tycker att den är skön iaf.
you don't know the meaning of the words "I'm sorry"
I'm starting to belive it should be illegal to decive a womens heart

since you have been gone, bite my nails for days and hours
tell me now, why are you so far away when I'm still so close?

always supportive, always patience
what did I do wrong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback