she's nothing like you

dan före dopparedan. vart är känslan, och vart är snön?
jag har börjat tänka att det skulle kunna vara så illa att vi aldrig kommer få snö på julafton mer. fruktansvärt! men när jag sitter samlad med släkten imorrn och äter maten och öppnar julklappar så får jag nog känslan i magen, snö eller utan snö! =)

idag har jag varit på stan, med Johanna först. sen med Caroline, Victoria och Natha. Goingarna! jag köpte de sista små julklapparna, och köpte min outfit tills imorrn. skönt att äntligen få lägga lite pengar på sig själv.  ikväll blir det nog massa mys med la familia. Äta julgodis, kanske spela lite sällskapsspel. 
XMAS, I'M READY FOR YOU.


på onsdag åker jag och pinglorna till stockholm, en dagstur för att shoppa för julklappspengarna (som jag hoppas vi får). det kommer bli funfun, och mysmys. jag gillar er så tokmycket!

* julklappsinslagningstime. ciao!


it's always have but never hold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback