tredje advent

YOU'VE GOT A WHOLE LOT OF NOTHING IN THAT PRETTY LITTLE HEAD!
i döda vinkeln ser jag allt du gör


helgen har varit helt ok! idag har jag haft en slappardag, skulle egentligen haft pepparkaksbakning ikväll, men det blir inte av. får bli en annan kväll! och imorron går vi in på sista skolveckan innan det efterlängtade jullovet=) och det är prick en vecka till julafton från och med idag, och jag har bara köpt en julklapp. kaotiskt (!!)
nu ska jag hoppa vidare till soffan, äta lite knäck, dricka te och mysa!  CYA

^_^
play it off

Kommentarer
Postat av: hildiiss.

HJÄLP vilken snygg bild! :D du? puss och kraaam gullunge

2006-12-17 @ 19:56:27
Postat av: Anonym

damn vilken läcker bild snyggo;)

2006-12-18 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback