winterbreak

glömde skriva igår som jag lovade min lilla pony! och den lilla ponyn som jag också stötte på idag, på MIN skola!=D sköna bönan.

skvaderns elever har nu fått gått på jullov. skönt. nu slipper jag se dig och dina fasoner  på ett tag. eller iofs, jag ska se dig en gång på lovet, men det lär väl inte komma nått gott ur det. inte ens något vettigt skulle jag tro. men det är det jag ska försöka med, något vettigt. usch,jag tycker synd om mina vänner som jag ältar det här för om och om igen. men det går ju inte bara att sluta tänka på det. jag kan iaf inte det. förlåt för det. det kommer bli bättre!

annars så har jag inte så stor julklappskris längre. har bara några klappar kvar, känns bra =)
idag på skolan har det varit helt ok- lite utav en aktivitetsdag. jag och hampus med tomten, vilken syn! och imorron, ska jag inleda mitt lov med antingen lussebak eller en fika med några vänner som ligger varmt om hjärtat!

nuså. over and out (Y)


låt mig vara dum, det blir din tur om en liten stund!
(jag ska sporra mig själv ikv, det ska jag!)

Kommentarer
Postat av: hildiiss.

du får älta hur mkt du vill ! ;D
bara att prata på om du behöver

2006-12-22 @ 14:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback