friend

har varit en trevlig dag, började med att jag hade en lång tripp på stan med sue! sen så ikväll var det ju säsongsstart på OC, som jag såg hos hampus med sue och kristina =)
imorrn ska jag på stan med victoria,och kanske carro och sofia. sen får vi se!
zaraaaaa öppnar ju imorrn, spännande. men jag tycker inte att alla bra affärer ska komma till sundsvall. då har man ju inget att göra i stockholm sen? och sundsvall kommer aldrig bli lika som stockholm, så dom kan ju sluta försöka.  fast lite uppfräschning gör ju inte allt för mycket!

there's no combination of words I could put on the back of a postcard,
no song that I could sing, but I can try for your heart.

you're amazing..

victoria hessel- MY STAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback