keep losing

honestly what will become of me
don't like reality
miss everything daydreaming



skönt skönt skönt. det är okej? det är okej med mig. nu ska vi se vad tiden har att ge mig, ta en dag i taget, och ta vara på den hårt. det är precis vad jag ska göra. njuta av varje stund..
idag hade vi luciarep. det lät kasst, det var helt otroligt dåligt! haha.. men inte konstigt kanske när man sätter igång och sjunger med ouppvärmd röst kl9 på morgonen? är det nått att skylla på? JA! sen så spelade jag piano med elsa. hon är snäll som försöker lära en gammal hund som mig! men det tar sig nog lite, tror jag faktiskt. börjat med ett grupparbete i Esv också, skönt att jag kom i en bra grupp. det är ju alltid ett stort plus. så jag är väldigt lättad!
till helgen, är jag helt ensam hemma. eller min hund och jag är ensam. men jag tror jag har helgen planerad, och det känns bra! jag tänker inte sova här ute i skogen ensam, hua nej!


nu ska jag gå ut med min hund, sen är det OC! =)
TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback