me sewn

a headache made in hell, and bad pain in my throat!  jag har ätit en mandarin, det gick trögt. för det gjorde så ont.. nej nu ljög jag igen- jag åt ju två!
oh,ikväll blir det en underbar kväll. ska bli bjuden på middag hos malin med tjejerna, sen ska vi ner och kika på bio (vet inte vilken film,ingen läskig hoppas jag- jag hoppas på borat!), sen ska jag nog till gosgos!
HUA VAD MYSIGT:)

nu har jag jätteont i nacken igen, och elin vill inte komma och massera mig. så jag ska väl ta en dusch strax så jag blir klar i tid.. lite hungrig också, men får hålla mig till bjudningen!  

men jag  får fortsätta knarka strepsils, och värktabletter!
ett musiktips-  ludacris ft. pharrell - moneymaker


amazing A..  *


(elin min käre vän, du är så dryg men du är så bra=D) 
söta vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback