Now that you got it

SO MUCH TALK, BUT SO LITTLE TRUTH..

jag förstår inte rikigt, ska det vara såhär egentligen? det verkar ju inte så nödvändigt. det tär ju bara på mig. jag hoppas att den som pratar menar det som sägs, att det inte bara är nått fuffens för att det ska kännas bra? det är för oss det borde bli framsteg om några.  jag är nog bara dum mot mig själv just nu, det är ju inget att undra över. för sånt där gör man ju ändå inte, när man har sagt nått annat. eller? vissa människor kan ju vara känslokall, men inte på det här viset va? nej nej- nu får jag och mitt samvete lägga ner det här! Adjöss.




jag fick mina skor idag (nått positivt), fast dom bara duger, inte mer (mer negativt)
nu ska jag kika över mitt datarbete igen, det är ju iaf lite roligt..

keep my head up, james morrison

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback