Scared alright

something made you open up your eyes for me
I show how I'm feeling until all the feeling has gone



jag har kommit på mig själv att jag har massa dötid, som jag spenderar ingenting på. så jag håller på att försöka ta tag i det. så igår (första dan på mitt projekt) så bakade jag chokladmuffins som jag bjussade på idag, gjorde lite workout framför tvn och Ugly Betty, tog ett långt skönt bad. Sen idag, drog en runda på stan. kommer hem, sjunger lite, går en promenad med hunden, sen mera workout, pluggar på engelskan. Men nu satte jag mig här ändå. Fast det är OC så småningom. så jag ska gå och göra te och äta en mumsig muffin =)  
(muffinsarna blev verkligen goda)
-
ett fett stort negativt minus idag.. jag fick inte bli skvaderns lucia! det var trist.
men jag är glad att det inte blev "you-know-who". HEHE


james morrison, jippie (L)
+ the fray gwen nelly the perishers!
james

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback