together

det var längesen jag har varit såhär trött, måste jag säga. har fått lite sömn i helgen, men jag tror det börjar ta ut på sig att man kliver upp tidigt varje morgon och går till skolan dag ut och dag in. men det var ju lov nyss, men det märks ju inte? fast jag gick och la mig kl9 igår, så har jag varit supertrött idag. och jag har ont i halsen igen, suck?
men det var en bra helg iaf, när jag väl sov så var det ju så skönt och mysigt så :D

om man är ett VG-barn, eller brukar vara det liksom.. betyder det att man inte har förmågan att orka kämpa för ett högre betyg? eller att man helt enkelt inte har kunskapen att kämpa?
äsch.

jag var rätt het idag på innebandyn. jag var något utav en målkung iaf! mahoaho, nått att vara stolt över då.
men nu ska jag duscha, sen ska jag lägga mig och plugga på mera glosor, sen blir det en tidig kväll!

hello future- goodbye past
let me keep him*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback