not tradgedies

partey igår ja.. wiej. haha, det var roligt, helt ok. det hände mycket. och
tillslut slutade man i samma säng som elin halv 5 i morse. suck?
men får sova lite extra länge imorrn, börjar 12!
annars så åt jag på max idag med tjejerna, såg 3 bekanta. haha, typiskt;)

"jag har satt mig själv i en sitts som är gjord av sten.."
påhittat ordspråk. betyder att jag kommer vara tomat
hela veckan! men men..
TUR DU SITTER I SAMMA SADEL HAMPUS=)
*

malin - va har du på dig?
therese - mjukisar och ett linne
malin - vilket sammanträffande, det jag med;)
therese - ;)
malin - men seriöst!
therese - men jag har det på mig?
malin - men jag menar vad du SKA ha

8-) "det börjar bli kallt" haha..


--
put your pom-poms down
i'm a mess girl for sure


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback