2nd

musik, musik, musik - popmongo! 
tacka vet jag musik, fast det finns vissa gränser!

det har varit en slapp dag på skolan, med lite mobbing från vissas sida,haha :o jag trodde victoria skulle komma efter skolan,men jag tror inte hon gjorde det! så ikväll ska jag nog inte träna kände jag precis! JAG ORKAR INTE.. funderar på att övningsköra istället ^_^
jag är lite segstartad såhär i början på bloggen. men jag hoppas det ska bli bättre (a)

tinkiewinkie, dibsie, lala, pål
PÅL? go elsaaaa!




Because, I can see us holding hands
Walking on the beach our toes in the sand
I can see us in the country side
Sitting in the grass laying side by side
You can be my baby
Gonna make you my lady
Girl you amaze me
Aint gotta do nothin crazy
See all I want you to do is be my love


jt - my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback