3rd

jag har nämnt ett par gånger, (inte på bloggen), att jag tycker det är jättejobbigt och irriterande när man kommer hem,och så är man vrålhungrig. och så frågar man vad det blir för mat,och så är det nått äckligt och då håller man ju på att börja grina..
det hände nästan idag.

mina föräldrar kom inte hem förrän kl6, och jag var riktigt riktigt hungrig. och jag blir så glad när jag ser att dom köpt hem mat, från donken, för det är gott. sen när vi plockar upp maten, så märker vi att vi har fått en chicken hamburgare, fast ingen skulle ha en sån. fast sen kommer jag på, att jag har fått den istället för mina nuggets!!
och jag äter ingen sorts hamburgare. så det var bara att äta pommesfirtten, dricka juicen och se glad ut.
fast jag är fortfarande sur.. OCH HUNGRIG.   dålig stil, maah!


och nu har jag gjort en läxa, som jag inte kunde tror jag. och mamma kommer ju inte hem,så det blir ingen körning idag heller. vilken dålig dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback