lucious lips

BROTHERS N' SISTERS PUT THIS RECORD DOWN!
-champange for my real friends

jajavisst,torsdag och allt. ska på ett kalas idag,min morbror. mums!
massa kalas och mys i helgen också:) sitter helt fel, bilringar snart xD
jag har en dålig vana, eller vad man kan kalla det..
för om jag har ett album med en artist, och så lyssnar jag jättemycket på dom
låtarna,och så. sen så släpper den artisten en ny singel från det albumet. en låt
som jag tycker om,som jag lyssnat på jättelänge,och så börjar alla andra lyssna
på den- då blir jag irriterad! jag vet att det låter konstigt,men det blir så :o
hua.. smygegoist;)
annars har jag pluggat idag, Efter skolan till och med.
hard work work

men nu är jag utsliten och färdig, mat på G!
cu, (F)

a heart down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback