bloody sunday mate

Solen står högt över taken och vinden har vänt, isen har smält och det luktar som vår
Du går genom stan som om ingenting har hänt, lika verklig och vardagligt snygg som igår


Ännu en dag har gått, en tråkig dag faktiskt. Men det är ju söndag, då ska man inte ha några förhoppningar.. Det ända jag haft sällskap av, förutom elin på promenaden, är osäkerheten som verkar hålla sin hand på min axel vare sig jag vill eller inte. Det kommer nått bra ur allt, inte sant? Hoppas det då.

allt det där om att vara på väg någonstans när man är tillbaks där allt började

Kom inte för nära, du vet hur det går
Jag ser vart du längtar, o du ser hur jag mår
Inget vidare rus
Jag försöker få in alla ord som du sa
Men du vet hur dom smakar
Det är nånting skumt med stan just idag
Det är nånting som knakar




GLAD PÅSK OCKSÅ!! =P

image89

krämposs *lerz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback