de e knas

Måste bara berätta en kort sammanfattning om min dröm inatt. Det var faktiskt rätt hemskt.
Det var så att jag och elin(?) tror jag, och några fler, som åkte utomlands. På bussen från flygplatsen satt jag med en påse vid fötterna med min kudde i. När vi klev av bussen och den for iväg, kom jag på att jag glömde kudden.. Men det var inte mycket att göra åt, så vi gick istället för att ta reda på vart vi skulle bo :s haha. Då kom jag på "JAG HAR JU INGENTING MED MIG". Jag hade liksom, verkligen ingenting. Kläder, pengar, inget! Inte ens en liten väska. Och jag tänkte ju också "hur ska jag kunna sola?!". Sen så ja, visste vi inte alls vart vi skulle bo, sen på nått konstigt sätt åkte jag hem fram och tillbaka och hämtade saker?
Det var väldigt knepigt och obehagligt. En stor fasa=P

Kommentarer
Postat av: Anna

drömmar är konstiga ibland, men även så intressanta. det sägs ju att dom spelas på vårat undermedvetna som drömmar, händelser och vilja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback