don't you worry

past is just a time

Hej och hej!
Det är kallt och grått ute. Men jag försökte sprida värme och kärlek idag när jag gick på stan med puffen Elinenen=) Köpte åtmintone en färgklick till topp, och färg till naglarna. Mina pengar är snart bara ett minne blott.. Justja! Träffade ju på lindamaräng en liten sväng. Hon ringde; "Hej vad gör du?" "Jag är på stan, durå?" "Jag med!" "Jasså, i min eller din stad?" "I DIN STAD:)"

Ikväll ska jag bli bjuden på middag hos alx2nd. (hehehehehhh) Blir några fler tjejer också, så det blir toppen! För jag är snart hungrig, åt nyss karra så just nu är det stopp.. Men ni vet ju hur min mage fungerar!

Var den här lilla dressen nått man skulle vilja ha på sig? Vad tycker ni? Lite babydoll söt. 

 image103


Fans... Ni är för härliga, men nu ska jag sätta punkt här. För nu ska jag se hur mitt korta hår ser ut när jag lockar det.

Stay in shape / triples

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback