either wanna be with me or be me

vad stressad jag känner mig! Måste välja ut en låt av mina flertalet 1000 låtar, som jag ska ha med mig på sången imorgon. Utöver det så har jag prov imorgon, och jag tror jag har glömt allt om vad noter och g-klavar heter. Vill försöka hitta en liten  vän att kanske ta en fika och surra med lite om mitt just nu kaotiska liv. Men alla är upptagen.

Mm, för just nu verkar endast dåliga saker rulla in i mitt liv. Mer eller mindre. Och jag är bara menad för att sitta här och vänta på förhoppningsvis bättre tider. Det ska jag, ska ödsla min engergi på de bra sakerna i mitt liv just nu istället. Be positive=)

"Det här är vad alla har sagt om mig;
Håll dig borta från elden, gå inte ute, bär alltid mössa,
klä in dig i wellpap, för du kommer skadas, ge dig inte hän
Du har soviga leder, du kommer skrapa dina knä

Och det här är vad alla har sagt om dig
Håll dig borta från honom han kommer att såra dig
Det här är vad alla har varnat mig;
Du är så bräcklig det kommer att krossa dig"

Säkert - det är vad dom säger

Nu ska jag ringa en kompiz. Hoppas på sällskap! Heheh.
Hej på en sväng!

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback