happy happy birthday

håkan, kära håkan hellström fyller år idag. Jag vågar inte säga hur mycket, jag kan vara helt ute och cykla, dåligt av mig! Men dagen i ära sitter jag och lyssnar på massa håkan, längesen faktsikt. Får lite nostalgi från 1/9, men det är bara härligt, magiskt men tragiskt!  

-   Det är som att vara på fest och sätta på en låt man älskar på stereon - dig this! Om någon inte håller med så tar man i ännu mer, man försöker övertyga den personen med all kraft. Den drivkraften har man och kommer alltid att ha, oavsett om man är arton eller åttiofem. Den elden slocknar aldrig.

image87



En dikt ska ni få också:

"Jag packar och drar
till huvudstan' jag far
är borta i bara 3 dar
men lär ändå inte ha några pengar kvar
jag får hoppas min mor är extra rar
för till carros födelsedag är framtiden snar"
voila!

adios amigos, och jesuses vad jag längtar till min kycklingsallad som jag ska äta på tåget imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han fyller 33 :D

2007-04-02 @ 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback