imma shine

I'll flip!

Sicken vecka det har varit. Dels för mycket slisksaker har jag fått i mig. Och sen så är det två lite större händelser, jag har först och främst varit och fixat så jag ska få provjobba på måndag (lite nervöst kommer det bli). Sen så har jag faktiskt tagit mig tiden, eller rättare sagt min mamma, så nu har jag klivit in på körskolan. Så snart är jag ute på vägarna i en citybil!

Nog för att jag redan är rätt bra på att störa mig på och rätta andras grammatikfel, så har jag nu börjat ta efter Viktoria. Särskrivningar! Det finns väl inget värre.... Jag vet att jag själv råkat fixa några sådana i min blogg, men det är hemskt. Och jag stör mig mer och mer för varje gång jag ser det=P

- Kör du utan? Du borde prova med, smeta på det ovanpå.
Hampus försöker få mig att prova en annan påläggsmetod

Annars trevlig kväll ikväll, och imorgon är jag "ledig" och då ska jag ner och sola tänkte jag:)
Nu är det satc,
puss och K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback