jag verkar ju älska listor

men det gör jag inte, egnetligen. det fyller bara ut

PERSONLIGT

vad heter du?
therese andersson (som ni vet vid det här laget, efter alla dessa listor)
vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? nått fäscht
vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? theresia,heh
vilket stjärntecken är du? kräftan!
vilken årgång är du? 1989
vart bor du? I sundsvall/timrå
bott utomlands? bara på hotell än så länge
flyttat antal gånger? Bytt rum en gång 8)
vart skulle du vilja bo? någon annanstans
vilken skolklass? es1 skvaddan
vad vill du bli när du blir äldre? rik,snygg och välkänd

  

UTSEENDE

hur lång är du? 1,62 och en halv,faktsikt
hur mycket väger du? halva 100 typ
hårfärg och frisyr? lite sådär blondt och lite sådär slitet, halvlångt
ögonfärg? gröna 
mest nöjd med? jag är inte så självgod som jag ser ut
minst nöjd med? typ de å de å de
skostorlek? 37 (i vanliga fall)
glasögon? nuförtiden så kan dom skymta på näsroten
har du några piercingar/tatueringar? piercingar

 

FAVORITER

filmer? pass
låtar? PASS
årstider? sommar,vår,höst,vinter
mat/dryck? choklad och vatten
djur? husdjur
färg? svart,vit,lila,gul mm
parfym? johannas hemgjorda
ämne i skolan? ja inte är det gemu
sysselsättning? försöka få folk att vara med mig

 

KLÄDER

vad använder du just nu för jacka? 3-4 olika, men alla svarta, dumt nog
vad använder du just nu för skor? 3-4 olika (wow vilket rekord, huh)
favoritfärg på kläder? men gash, pass
favoritmaterial på kläder? jesuses
vilka kläder skulle du vilja ha just nu? massa söta klännigar från forever21
favoritaffärer? --
för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? för hela min besparing
favoritmärke? --
vad har du för tröjstorlek? XS, S och M. Jag är en konstig size

 

DITT RUM

stort, litet eller mitt emellan? det är nog rätt litet men ändå mellan
vilken färg på tapeterna? lite beige/latté och en fond
vilka färger går rummet i i övrigt? svartbrun, och lite sen den gamla stilen, jättegräsligt
vad vill du ändra där inne? allting om jag får bestämma
vad har du där inne av följande:
tv?  yes
video/dvd? yes
dator? yes
stereo? no
telefon? yes
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? våran bil
vad gör du oftast i ditt rum? sitter vid datorn eller kollar på OC
favoritpryl i rummet? oc dvdna (skojjaass)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback