lilla hjärtat, jag börjar tro att du vill sova över hos mig

Jag tror jag har lite att skriva här idag faktiskt!
För det första, så har jag nog troligtvis fixat ett sommarjobb. Sökte ett, och dom vill ha mig! Ska dit på måndag på en typ "intervju". Sen ska jag få provjopppa nått. Nice! Men trots det så sökte jag och alexandra lite idag på schtan.

Sen nästa... Ikväll ska jag dansa, första gången på 3 veckor? Uj, vilken dålig diciplin jag har. Men inget är försent, det är ett tag till sommaren;)  På tal om trim.. (inte för att jag är det 8) i morse när jag klev upp så såg jag till min förvåning att min navelpiercing låg kvar i sängen. Utan mig! Så då gick jag till spegeln och kollade in min nya mage, och det såg faktiskt fräschare ut. Så jag valde att inte stoppa i den igen.

Ja, det var tur att jag skrev att det bara var lite. För nu var det nog inget mer. Mer än att linda: Sommarpojkarna.
hehu!
"Visst vet jag att man inte ska gå till sängen första kvällen, jag menar i dagens läge, med sjukdomar å alltihopa. Alltså det kändes så himla rätt, rårätt. Å kärlek det smittar väl inte? Men det har det faktiskt gjort. Jag älskar dig, hela din stil å du e så fin."

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback