nyponrosa,neonrosa och lite kyckling

japp,så har min dag sett ut ungefär. Fast med lite umgänge också såklart! Det blev en mer händelserik dag än vad jag nånsin kunnat ana=P (och då hade jag ju trott att inget skulle hända). Först var jag upp som en solstråle kl halv11, kom på att jag skulle åka på stan med malin. Så det var bara att sätta fart! Vi gick runt på stan, letade efter en lite sådär halv-festlig klänning. Hittade väl lite smått med våran strama ekonomi! Haha, det gick ju det också. Vi köpte mitt i allting en glass,satt och glassade på torget(med alex och izza). Sedan fortsatte vi, mina skor och fötter försökte mer eller mindre ta livet av mig....... Så vi åkte hem!
Jag kom hem, ringde elin och sa "vi tar nästa buss in till stan, solning ya". Typ.. Så det gjorde vi, det gick som smort. Sen kom mamma och hämtade oss efter grillningen=P
Min kväll var inte planerad, men det blev den. Jag tog en prommis till victoria, där carro också var, och vi promenerade sedan från korsta ner till stan, fikade. Sen fick vi skjuts hem till mig, där vi åt en liten nyttig kycklingsallad, pratade riktigt girltalk, och hade det sådär mysigt som vanligt=)

Toppen! Men det är ju inte allt som är det.
MAN, i'm trying! Kanske alla borde, visa lite uppmärksamhet här i världen.
Godnattsing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback