odietisk

det var ett tag sen jag ätit så mycket onyttiga, men dock smaskiga, saker! I fredags, när jag var med caroline så var vi nere på waynes, åt då kladdakaka med grädde. Som om inte det var nog, när jag satt i min säng så ensamt och såg på OC, så åt jag en bit av min egna kladdkaka också..
Sen kom lördag! Jag tog en prommis till johanna, hurtig som jag blivit. Jag fick lite mat och en banan. Sen så gick vi ner till stan (hur hurtigt som helst av mig!). Då åt vi donken-mål så vi blev jättemätt. Men vi köpte ändå varsin glass.... Sen åkte vi bussen till henne igen. Vi gjorde popcorn, åt en kaka och drack juice.
Och helgen är ju inte ens slut än! :-O

Idag ska johanna fixa lite mer på frippan, hoppas på ett nice resultat.
Sen ska jag kanske träffa alexandra å elsa:)

Och förlåt alla som får höra mig sjunga på "ken q" hela tiden.. Men den sitter liksom bara fast i mig:| (ett speciellt tack till mamma och pappa som håller ut)

EN sak till. Jag har ett fan!! PÅ RIKTIGT:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback