sånt här ni gillar

namn: therese andersson. svenskt, och för vanligt
smeknamn: helst inget
födelsedag: 7 juli
födelseort: sundsvall
ögonfärg: mest gröna
hårfärg: blondt
pluggar/jobbar: pluggar(om man kan kalla de det på estet!)
familj: en sån har till och med jag

BRUKAR DU...
titta på dig själv i spegeln: det är omöjligt att inte göra det
gnälla: lite mycket kanske
skrika: om saker inte går min väg
sova: när jag är trött
ha ångest: händer!
skada dig själv med flit: kanske man kan kalla det
ta mediciner du inte borde ta: nej
vilja dö: nej
drömma mardrömmar: jo
drömma sexdrömmar: javisst
ta droger: försöker undvika
försöka vara annorlunda: enligt min syster är jag som alla andra
klä dig i svart: jaharå
gå till kyrkan: inte dirr
gå i skolan: såklart!
röka: ne,yiacks
snusa: ne,yiacks
ljuga: ja,för mitt eget bästa
hata folk: det är jag bra på
lita på folk: försöker!


NÄR...
åt du senast: kl10,30
läste du en bok senast: ett halvår sen ungefär
var du på konsert senast: 8/9 -06
köpte du något senast: torsdags
svor du senast: det gör jag så sällan så jag kommer inte ihåg. men kanske igår!
sjöng du senast: nåra minuter sedan, för min lilla familj!
klagade du senast: nyss
är det sommar: om 3 månader exakt så fyller jag 18. Då ere sommar


HAR DU...
för många vänner: nej
förföljelsemani: nej?
tvångstankar: nej
någon annan psykisk sjukdom: heheh,ne
skadat någon: ja hela tiden
färgat håret: ja
brutit några ben: nej (peppar peppar ta i trä)
gjort bort dig rejält: mm,en hel del gånger.
bra självförtroende: det funkar!
komplex: ja, till och med jag
sagt jag älskar dig till någon idag: nej
bjudit ut någon: faktiskt inte


HUR...
svarar du i telefonen: hEej, eller hallå?
fördriver du tiden: det gör jag inte
mycket pengar har du: på gränsen till för lite
tjänar du pengar: går i skolan, och flirtar med mamma
bäddar du sängen: ja
ofta diskar du: i stort sett aldrig
ofta städar du: när damråttorna börjar leka jagis
går det på jobbet: det går toppen! ..eller juste, jag har ju inget........
många stör du dig på: för många faktiskt
ofta träffar du din familj: varje dag kan man väl säga


Kommentarer
Postat av: Jonna

jag gnäller rätt rejält ja med;)
J

Postat av: Jonna

Vem tror hon att hon är och kallar sig Jonna? Det är JAG som är the real deal! :) / Jonna Cool Knibestöl

2007-04-07 @ 14:16:35
URL: http://jony.blogg.se
Postat av: hp

HEJ JAG SNUBBLADE IN HÄR O TAR DIN LISTA, tack på förhand.

ömma smek /hp

2007-04-10 @ 11:39:48
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback