specsavers

1.Är jag nöjd med min ålder? om 3 månader är jag det
2. Är jag nöjd med mitt utseende? det svajar
3. Är jag nöjd med min vikt? jarå, pappa orkar ju fortfarande lyfta mig så
4. Är jag nöjd med min kropp? Den är inte redo för beachen än men ska jobba på det
5. Är jag nöjd med min utbildning? Den fungerar än så länge
6. Är jag nöjd med min arbetssituation? Ingen verkar vilja ha en så skicklig medarbetare som mig
7. Är jag nöjd med min lön? Studiebidraget är lite lågt för mitt pengagalna sinne
8. Är jag nöjd med mitt civilstånd? Det är skönt just nu åtminstone
9. Är jag nöjd med mina vänner? Jamen absolut
10. Är jag nöjd med mitt boende? På sommaren ja, på vintern nej
11. Är jag nöjd med mina kompisar? Jag ser kompisar och vänner som synonymer
12. Är jag nöjd med min bilsituation? Mamma tycker att jag är grym (heh..)
13. Är jag nöjd över min skola? Har man gått på hedbergska är allt bättre!
14. Är jag nöjd med mig själv? Oftast är jag nog det, men visst skulle man vilja vara adam brodys piga ibland
15 Har jag ett liv? Japp i cirka 70 år till hoppas ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback