tack agneslund!

Vad..
hade du på dig idag?
 lite kläder, men inga strumpor!
har du gjort under dagen? HLR å bakat
har du för frisyr? nydsychat strul
ska du göra innan dagen är slut? skriva den här listan
har du inte hunnit med idag? skicka mail till gezelius
ska du göra imorgon? shakie shakie
Vill du göra i helgen? äta godis och sola
åt du senast? kladdkaka & glass!
Allra bästa med dig? att jag får trimmat sexpack av att jag skrattar så mycket
Ogillar du hos dig själv? mitt icke glid

När..
Vaknade du i morse?
7,10
Är du rädd? när jag tänker på mig själv i framtiden
Grät du senast? när alex gick hem
Skrattade du senast? en kvart sen, när jag skrämmde livet ur min hund
Var du på fest senast? 2 veckor sedan cirkus
var du kär senast? kär å kär! jag är störtförälskad!! (i adam B)
Gjorde du senaste något du egentligen inte ville? idag när alexandra viftade med hennes fot, så jag var tvungen att peta på den
Gav du en komplimang senast? jag är inte så generös på den fronten, så ta åt er när ni väl får en!

Vem..
Kramade du senast? alexandra sandgren
Saknar du? yayaYOUya
Kysste du senast? en grab, faktiskt (som om det var nått ovanligt, hahah, alltså)
Vill du spotta på? fortfarande sugen på emil, ser framför mig när han så artigt håller upp dörren åt mig, gobben!
Skulle du vilja se ut som? om jag ska vara seriös så... nån som jessica alba eller mischa barton. Nått sånt supaschönt!
Gjorde dig arg senast? mamma och hennes gnat! men sen gjorde hon mig glad igen som tur var


Antingen eller..
Glass eller Godis?
en omöjlig tvist=P
Morgon eller kväll? jag är på G hela långa dagen jag!
Skidor eller pulka? en pulka, det går snabbast för min del,hehee
Julafton eller födelsedag? det här året: min födelsedag
Häst eller hund? honten
Hjortron eller blåbär? ge mig rödabär
Sol eller bada? solen i badet så att säga
Röd eller blå? en fräsch ljusblå eller en chick marinblå


Kan du..
Simma fjärilsim?
ja,men kan inte lova att jag kommer framåt
Stå på ett ben? till och med om jag blundar
Sjunga riktigt höga toner? neeej
Baka? ja, tro mig. det är det enda jag kan
Göra volter? om "har kunnat" är nått att skryta med så
Hoppa upp på en häst med sadel? en av mina främsta talanger- pause - naat!
Ditt eget mobilnummer? visst- mitt gamla också

Har du..
Pallat äpplen? och squash, euo!
Tagit en främling på rumpan? i trånga sammanhang
Tappat något värdefullt i toaletten? nej
Sett en hel porrfilm? nej
Skrikit åt en lärare? tror inte det faktiskst
Blivit dumpad? pumpad och dumpad, hahaha skojjas. Men joo jag har ju det
Förlorat någon nära vän? Nej, men glidit isär
Varit i Asien? inte fysiskt
Kysst någon och sedan ångrat dig? MM- visst har man lyckats med det


åh agnes, du sysselsatte min kväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback