that's me in the spotlight

Vilka toppen två-dagar det har varit, mån-tis alltså!
Igår, åkte jag först till carro och åt kakor och tårta eftersom hon fyllde år=) Sen åkte jag och blev tomatröd i mitt lilla ansikte med victoria. På kvällen kom sedan Johannala till mig, längesen man såg den jäntan:) Vi köpte godis (och GICK hem), sen fumlade vi på här hos mig. Hon är den goaste den där!
Och idag då, den stora dagen.. Som jag,victoria och natha har planerat och fixat och donat. Vilket vi gjorde ända in i det sista! Vi va först här och åt, carro fick de milda presenterna. Sen bar det iväg, på hemlig adress. Riktigt roligt blev det, eftersom carro verkligen blev glatt överraskad:) Vi hade relaxen på belle visage, hur mysigt som helst verkligen, med jordgubbarna som gräddet på moset. Sen gick vi och hyrde film, och åkte hem till mitt hem igen, och bara hade det mysigt. En toppendag i mina ögon!


Imorgon, är det alexandras tur att njuta av mitt sköna sällskap! heuheu:)
Kan knappt bärga mig, mjaoth..

Nu, oc? Kanske. Något i den stilen. Men först nöta tangenterna lite mer.
Nattinatt!

Här bjussar jag på min röda hud! ----

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback