tråkizar

Aldrig är det någon som slänger iväg en kommentar i min blogg, det är väldigt rarely!

Idag har jag gjort,gör och ska jag göra;

x Jag har städat mitt rum (perfekt dag för det)
x Nöter mina två datorer
x Ska ta ett sista åk med moppen innan försäljning (med elin och hahampus)
x Gå på dansuppvisning
x Brännboll(?)
 
image105

(heheh, sen i somras!!)



Ska också ladda inför min provjobbning imorgon, woppa.. Det kommer nog gå bra, bara jag ser till att hålla allting i styr så!
På tal om imorgon.. Det är ju då man ska slå till med festligheter. Får se vad det blir för min del, blir iaf tjejerna. Vart vi hamnar får bli en överraskning!

STAY IN SHAPE, kysss


You did what most men do, and you messed it up. It shouldn't even be like this. I shouldn't have to feel like this.

Kommentarer
Postat av: elin

jag kommenterar visst :)

2007-05-04 @ 17:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback