true or false it may be

image92


 

HALLÅ!


Jag ville sola idag, ingen som kunde. Jag vill gå på bio, ingen som kan? Ingen som vill träffas och umgås med mig idag alltså, vilken stil..... Jag kan ju inte sitta och ha en tråkig kväll såhär i slutet på lovet, suck:( Jag som trodde elin och jag hade planerat en prommis idag, men icke sa nicke, hon ska vara med sin karl istället!

Förövrigt idag så har jag umgåtts med min mamma, syster och mina 2 "små" kusiner. Det var kul, skönt att göra något annat än att sitta här framför datan iaf=P
Alexandra och elsa, tack för det lilla sällskapet igår, det var mysigt och fettigt. Hehehe, men man lever ju bara en gång.


Hoppas det händer något ikväll ändå, ni kan ju alltid typ, SÄGA TILL om ni vill ses (inte vem som helst...) För just nu är det ända händelserika för kvällen att mormor och morfar ska komma och ge mig en påskpresent, jippieee

Jaamen,hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback