what happen in vegas, stays in vegas

frukta ej, jag är nu hemma i sundsvall, och välkommnades gott av orkanen titti! Göttt..
Jag har haft det bra där nere i stor stan, hittade en hel del grejer, och har till och med pengar kvar- mission compelete! Men det roligaste av allt, folket. Jag har sett allt mellan himmel och jord på bara 3 dagar, bl a asiater i platåskor och färgade slingor, gubbe i endast shorts, ryggsäck och en (observera!) freestyle, överextrema emo/punk/udda/svartvita ungdomar, tiggare som suttit på exakt samma plats i 3 dar och såklart killar som kyssas i rulltrappan!
Jag älskar ju att titta på folk, och folk att titta på mig! Jag och stan klickar, det går ju inte att undgå.

Imorgon blir det GIIIRLS. (D) i think....


Men nu, ska jag slå på en rulle, alpha dog. Justin=hottie.
Cheesus vad skönt det känns att vara hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback