you are so

beautiful.... to me! (lalaaa)

Idag fick jag mitt ruksigt efterlängade studiebidrag, jippie! Får se till att pengarna håller i sig ett tag.. Fast har redan hunnit shoppa upp en del:-O Fått mina beställda grejer också, vilken dag! Subwaymacka har jag också ätit, det var gott och längesedan sist. Jag fick en cookie gratis också eftersom dom råkade trycka ut en klick dressing på mackan som jag inte skulle ha. Då tackar man inte nej, inte dirr!

Ska på stan imorgon igen, med fransen igen. Mycket, mycket nice=) Kanske först ska kolla på hennes pöjks match, och vad gör man inte för sin vän. Jag är ju alltid så snäll.

Nu ikväll kommer nog malin och viktoria hit, gosigt och fettigt- king.
Juste! Såg förövrigt på en docktater av icke-icke-icke världsklass, hahaha! :D

devade
kram och kyss, er lilla ryss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback