åhnej ack

Såg nu precis, att jag missar en höjdpunkt i repris. Håkan h spelar på gröna lund igen, den 8 september. Och som ni kanske vet är inte jag i Sverige förrän den 12e...... Vad ledsamt, jissesisis

Nu har jag fixat pengar också, jag känner mig tät.. Helt vattentät, ett tag framöver. Tills monki har öppnat kanske! Men lönen är ju nära, det är bara hm, 12 dagar kvar? *håller en tumme att skatteavdragarna har dragit skatten rätt den här gången så jag får mina 5 siffriga tusen*

image197
heheh vilken utomordentlig pose jag lyckades med, gillar speciellt min mun och mitt öra

Jag ska nog ta och börja sy lite nu, eller jaa, nått sånt. Ska även spela ett pc-spel som jag hittade i en gammal skokartong! Jag är en utsökt nöjespark-görare.

jag vet att det bara är fantasier, och allt är falskt och bedrägeri
det är så tragiskt, så jag springer tillbaks till dig
egentligen är du inte kär i mig och egentligen är det okej med mig

Tack o tack, theresushan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback