åstadkommit

Jag sitter nu här och försöker komma på hur jag har utvecklats och vad jag hunnit åstadkommit under min dryga en och en halva månad jag varit myndig. Och det jag kommer på är väl-

- en markant skillnad är ju mitt finfina körkort
- moget trafikbeteende, körde 30 på 90-väg i dimman
- jag sköter mitt jobb, surfar inte längre runt i smyg i kassan
- har internetbank
- gått på krogen 2 gånger, bra gjort med tanke på minderåriga vänner
- insett att second hand kan vara fyndigt och snyggt

Sen kommerj ag inte på något mer just nu. Men det är säkert massor. Mina vänner tycker jag har blivit väldigt mogen och är mycket stolt över mig som kvinna!


Kyss mitt bikinibrända arsle, vad är du för någon egentligen! Lär dig stava och hur gammal du är så kan du återkomma sen. Tack

image198


Therese 18 signar ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback