bil bilder robbbert

Blev en halvt händelserik kväll för mig. Plockade upp malin och elin i min förfärlliga bil.. Vi åkte ut till birsta för att fynda billigt godis att ha när vi cruisade i vår lilla stad. Och roligt hade vi det under hela resan!
"Inget dåligt hus, du ska vara glad du unge.. DET ÄR JU HÅKAN!"
"Oh vilken biff... DET ÄR JU DANNE!"
Kanske bara vi som ser det roliga i det, men ack vad vi skrattade, som små kittlande barn!
Vi stannade till och tog luft vid robert wells, vi hamnade bland några alkolister som dansade och visslade. Trivdes inte så bra där, så vi tackade robban för ikväll och åkte vidare till min lya och såg på "se upp för dårarna"- dårarna stängs.
Agerade sedan taxi åt elins föräldrar, mmh pengar(dock till bensin....)

Nej nu tänkte jag lägga upp bilderna då, vare sig ni vill se eller inte faktiskt

       

1. skor lindex, 49 rikstaler. kanske inte de snyggaste paret men dugliga
2. tröja monki
3. oversize-tee monki
4. skärp monki


Och snart till listan också ett par jeans.Galoppigott!
Imorgon ska jag umgås med caroline under dagen, ser fram emot det ja. Så godnatt


Du är ju lika med noll som är lika mycket som hon kan stava!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback