ett tidsfördriv- att dö för!

image192


Jag har nu haft körkort i 7 dagar, och jag har fortfarande pengar kvar. Det är ju makalöst! Jag älskar friheten, men hatar bilen. Jag dör lite varje gång alltså.. men trots det ska jag efter min pizza åka och plocka upp malin och vi ska sätta oss i gräset någonstans i staden sundsvall!

Nu är man ledig 2 dagar, skönt tycker jag verkliiigen. Imorgon ska jag nog fara på stranden eller något med negern kjeller. Sen på eftermiddagen ska vi ta oss med några av våra föräldrar till resesäljarna. Vi ska försöka byta resemål, vi vill ju inte dö på kuppen- och våra föräldrar vill inte det heller så! Turkiet ska vi försöka med, får se hur det går

Elin gjorde en lista, som jag nu har snott med eget initiativ

Instruktioner
1. ställ musikspelaren på shuffle
2. tryck till nästa låt efter varje fråga
3. använd låttiteln som svar på varje fråga

. hur mår du idag?
Rosies Lullaby

2. hur kommer dagen (idag) vara/vart?
Geek in the pink

3. vad var det första du tänkte när du vaknade?
we belong otgehter

4. vad är det sista du kommer tänka på innan du somnar ikväll?
elden

5. vad skulle dina vänner ge dig för namn om dom fick välja åt dig?
touch of my hand

6. hur är det med kärleken?
dance with me

7. vilken låt passar mest in på den du håller kär?
addicted

8. Hur mår dina vänner?
turnin me on

9. Tycker dina vänner om dig?
come away with me

10. Hur ser folk på dig?
meet you there

11. Spanar folk in dig?
en svår och jobbig grej

12. Är du bra i sängen?
var ska vi sova inatt?

13. Har nån sexfantasier om dig?
fighter

14. kommer du alltid bo kvar i sverige?
good morning revival

15. Hur kommer du dö?
thunder in my heart again

16. Vad skulle du hetat om du var född i framtiden?
miss your touch

17. Vilken är din oturslåt?
she

18. Vilken är din turlåt?
when you're gone

19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
älskar att vara tjock (MmMmmMh!)

20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?
lifestyle

21. Hur är det med ditt liv?
bigger boys and stolen sweethearts

22. Hur kunde det vart i ditt liv om du hade valt andra vägar?
saturdays

23. Vad ska ditt första barn heta?
att älska dig

24. Hur kommer ditt liv bli?
du skall veta att jag saknar dig

25. vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?
loves embrace

26. Hur kommer sommaren bli?
festa festa!

27. Finns det nån som är hemligt kär i dig?
no it isn't

28. Kysser du bra?
ring the alarm

29. Mår din kropp bra?
1990 nånting

30. Får du tillräckligt med sex?
watching you

Jaha, då vare färdigt. Nu ska jag packa ihop och åka och plocka upp flickan!

Kommentarer
Postat av: Elsa

I´m soooooooo hot....

2007-08-13 @ 00:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback