europeiska unionen

image216


Ja snart ska jag korsa sveriges gränser, om vad blire det nu... 5 dagar! Skönt ska det bli, fast vi verkar inte ha skolan på våran sida. Eller de andra tre kommer inte få ledigt, själv vet jag inte än- men skulle inte tro det! *HOPPAS PÅ DIG JANNE KIBE*

Även om det blir otur på den fronten hade jag en himla tur på en annan front idag! Jackan jag skrev om för ett tag sen, ja den i S var ju såklart slut, men jag köpte en M i fall att.. Den var lite stor, men tänkte den kanske går an ändå.... Idag skulle jag gå in och kollaom dom fått in fler(vilket en tjej hade trott att dom skulle), och mycket riktigt det hade dom! En tjej var precis påväg att hänga ut dom, så i precis rättan tid kom jag och snodde åt mig min storlek=) mycket nöjd

Och sen låg jag och tjejligan på stranden, varmt i vattnet var det för första gången i år. Så jag och malin försökte oss på lite gymnastik, och levde livet i vattnet. I cirka 7min....

Imorgon ska jag och min väninna Viktoria ut på krogen tänkte vi. En krogrunda med nu endast två 18åringar! Äntligen, förlåt ni andra, men det här ska bli skönt! Det är bara att fortsätta växa och gro

Nej man kanske ska hoppa in i duschen, nu när man är strandad!
POSS


Good times, bad times
Sweet wine, bad wine
Good cop, bad cop,
Lapdog, bad dog
Sit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback