fel tajmat av mig

Jag var pepp på en hejdundrandes shoppingrunda idag, men den blev inte allt för lång.. Jag blev sjuk- om man kan kalla det sjuk?! I vilket fall, blev svimfärdig och huvudet värkte så in i nooooorden. Frös gjrode jag, trots värmen. Svimfärdigheten tror jag kunde bero på låg blodcokernivå, efter som jag var helt vrålis, och jaa, min mage funerar itne som den ska! Så min och viktorias krogrunda blir också indragen, men det tar vi igen när vi kommer hem från sunny, ELLER HUR?

Tack för alla gulliga gester idag malin kjeller, det betyder mycket ska du veta!!

Vi växlade också handpenningen till 900 bulgariska leva. Nu är det liksom... PÅ RIKTIGT! Och jag får frånvaro i 2 veckor, men inte skolk!! JIPPPIIIEEE

Nu är jag helt ensam hemma, mamma är och handlar tror jag, äntligen frå man lite mat i huset så man slipper vara hungrig och bli sjuk(som jag!)
Och eftersom jag då är så ensam, tänkte jag skriva ner vad jag köpte idag

- 1 kofta
- järntabletter
- solskyddsfaktor,ansikte
- 1 nagellack
- 1 diadem
- 1 armband
- bryn- och fransfärg
- 1 rouge
- foundationsvampar (kallar jag det iaf....)
- rosa+lila tights
- 1 ansiktscreme
- hårspännen, svarta och babybajs-gula!

Jag vågar inte ta ett kontoutdrag... Nog för att det lär finnas rejält med pengar kvar=D
Imorgon ska jag, om jag är frisk vilket jag kommer att vara, åka till birsta city. Med mamma. Då ska jag gå på monki och köpa tights, och försöka hitta något mer att köpa. Sen ska jag till HEMTEX och köpa det jag lagt undan. Måste också gå in på Six och köpa nåt! Sen ska jag in till stan igen, och gå på Zara och hitta något fint. Hårnålar och hårsnoddar måste jag också ha(!) paniiiik

Nåväl, ska fundera om jag ska ha ett plagg jag la undan på gina idag.. 299spänn ryker isf, känns tungt... men den var snygg

Kommentarer
Postat av: Annica

Vilken tur att du fick mat i magen så att du kunde åka och träffa dina polare

2007-08-24 @ 20:49:13
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback