i got it from my mama

Tranviken var näst intill tomt idag när vi åkte dit. Skönt va det, men lite konstigt och ovanligt. Vi stannade inte länge, det var inte så varmt där borta. Stekte lite när jag kom hem istället. MEN NÄSTA VECKA SKA JAG STEKA JÄTTEMYCKET I BULGARIEN OCH FÖRSÖKA BLI BRUNARE ÄN ALLA ANDRA RESKAMRATER. men det kommer jag itne lyckas med dock.....

Lönebeskedet gjorde att jag och alla som jag känner lyfte på smilbanden! Dom tror väl jag kommer bjuda på saker och ting nu när stålarna rullar in. Men tjejer tjejer... pys

Jag tog mig friheten och bjöd in mig på middag till elins crib idag. Mumsigt, och sen ska vi promenera, kannske bort till busbacken. Jag vill spela minigolf, men itne ens det klarar maestro-kortet av!

Buäh, nu ska jag väl längt till fredag och till kycklingwoken. Tjoheeii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback