jobb och en riesen malin

Ännu en jobbardag kryssad ur schemat! Fyra timmar imorgon också, sen sa jag att det fick vara bra för den här månaden. Jag ska ju som sagt börja tvåan...... jobbigt ska det bli.

Jag sitter nu här i mitt rum med vaniljdoftande os från IKEA-ljuset på hyllan. Malin har åkt hem nyss. Vi kollade på wild hogs, åt riesen och popcorn. MmMmMMmhh onyttigheter(!) Vi ska ses imorgon också, upp med tuppen för att få snygga kläder först av alla (hoppas vi). Jag fick till min lycka tillbaka 300kr som min syster var skyldig mig=mer pengar till kläder. Fast lyckan dog lite när pappa ryckte åt sig en hundring jag visst råkat varit skyldig nu ett tag... oops

På lördag ska jag ha kräftskiva, måste kanske planera den lite innan dess. Jag och malin får diskutera det imorgon, men roligt ska det nog bli- för att inte tala om gott!

image199
här står jag och peppar inför hemtex-jobb, puh, på pappas utbyggnad av altanen


Oj nu är klockan mycket, imorgon ringer den 8,25. Så nu 2 och en halv män och ett sms till Carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback