my darling you

Kräftskivan gick verkligen vägen! Kräftorna slant ner i magen på ett knyck, och vi satte sedan igång femkampen, som slutade med trekamp.... Mitt lag som förutom mig bestod av malin och kristina vann med 6-1! En gren gick ut på att få ne ren penna i en flaska, ni vet när den sitter fast i ett snöre under baken. När man klarat det så skulle man äta 3 mariekex och vissla. guud vad vi hade roligt, det måste verkligen göras om!
Efter skivan så åkte vi till korsta för vidare uppdrag. Hamnade där med några trevliga gamla grabbkompisar! Men efter en rätt kort stund ville vi ner till stan, så vi fick skjuts ner. Vi satte oss sedan inne i stan, för att diskutera vart vi skulle gå.. Då kommer två pojkar och frågar om vi inte vill hänga med dom, på bubbel/bastu-party. Vilket jag hade fått en inbjudning till egnetligen. Så vi ville gärna hänga på! Och det var också väldigt roligt faktiskt. En händelserik kväll måste jag säga, och såklart hann vi med en runda på kebabcity!

                

1. vi som drog vidare efter skivan. 2. jag i väntan på maten.... 3. ett ord för problem- kräfthattarna! 4. jag övar prickningen. 5. elin förlorade mot mig, ha-ha. 6. "tugga kristina!!"... hon förlorade. 7. malin i startläge, och jag står och hänger?

Nu ska jag göra mig redo för att minigolfa med mallan! Hej så länge
Frida, gasen i botteeennn

Kommentarer
Postat av: carran

fan vilka asnajsa jeans 3s!

2007-08-21 @ 00:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback