om igen

Skolan är igång igen, och hur känns det? Jo till själva skolan känns det bra. Men å andra sidan.. klassen. Inte någon hit. Stackars alexandra att vara ensam i 15 dagar utan miiig.....

JA, FÖR JAG SKA TILL BULGARIEN IMORGON!!!
Det känns fortfarande lite overkligt, som att vi inte ska åka. Nu är i alla fall väskan packad med allt som inte ska användas imorgon. Vi ska verkligen åka, och vi ska verkligen ligga och sola och ha det så himla bra! Eller vi ska försöka. Jag börjar bli nervös, för flygningen. Och också för att vara borta från mamma och pappa i 2 veckor. Har aldrig hänt förut..... läskigt va?

Men jag är ju trots allt 18 år, och har ett stort ansvar på mina arma axlar! Det ansvaret ska jag ta, och lägga lite över på viktoria faktiskt.. min mamma under resan.

Jag får se om jag ska iväg nåt ikväll, jag hoppas det=) Om inte annat, befinner jag mig i min stuga och har ont i magen över att jag inte kan sova.
Adjöss sjömöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback