SIM inaktivt

image205

Tja tja!


Jag köpte jeansen idag- lyckan är gjord. Synd bara att jag inte får någon rumpa i dom, fast jag har väl ingen annars heller..... jaja nya byxor vill vi alltid ha så!
Såg en jacka idag också som jag vill ha. 500 rikstaler tyckte jag lät lagom. Problemet är bara att jag har ju inte fått pengar än. Och jackan kommer inte finnas kvar i en vecka till så jag får hoppas på två saker. Ett, att jag får låna pengar av någon vänlig familjemedlem. Och två, att den finns kvar imorgon bitti!

Det är något jätteproblem med mitt halebop-simkort. Vad hääänder?! Jag fick ett nytt kort i förrgår. Men inte fungerar det nå bättre. Och en ny telefon är väl det sista jag behöver köpa nu, attsingeeeen. Så om det inte kopplar när du ringer mig, så vet ni varför. SIM INAKTIVT

Nu ska jag göra något tills någon vill hitta på något, som jag hoppas någon vill. Tanken var först alexandra, men hon kanske svek mig. Sen malin, men vi får se med henne senare efter jobbet hennes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback