supernallen

A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter

B) Håll inne neråt knappen en stund o sen släpp

C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!


1) Jag heter: Anna

2) Jag gillar: Caroline

3) Jag hatar: Eurovoice

4) Jag är kåt på: Ida

5) Jag är verkligen super kär i: Mamsen

6) Snyggast i världen: Sebbe

7) Fulast i världen: Andre

8) Äckligast i världen: Cerhu

9) Muppigast i världen: Ia

10) Tråkigast i världen: Freddie

11) Jag ska satsa på: Kalle Karlsson

12) Bästis: Måsart

13) Jag vill ha sex med: Victoria

14) Hatar jag mest: Johannas mamma

15) Jag har en hemlighet med: Emilia

16) Jag skäms mest över: Jonas

Åh... såhär elak är jag bara när jag härmar sara warpe!!


Kommentarer
Postat av: sara

Tycker du jag är elak TERRORes? :(

2007-08-30 @ 19:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback