tänkte följa strömmen

Jag har under de senaste dagarna varit en hårt arbetande kvinna, men nu är slitet över! Nu är jag inte längre en sommarvikarie, utan en extra personal. Skönt med extra cash, jag som har ett rätt så pengagalet sinne....

Det där med att följa strömmen, ja jag tänkte lägga upp några bilder på lite saker jag köpte i hmm- fredags!

      

1. två par skor till priset av 80:- stycket! 2. söta örhängen från nya butiken Six. 3. Såklart ett bäddset till fyndpris på affären min. 4. sist så har jag fyndat gratis bland mammas gamla saker. Armband, berlock, örhängen, ring och ett gammal ur


Köpte ett par till örhängen på six idag, ett par i silver. Jag gillar redan den affären. Och snart öppnar monki, jag ska köa. Måste bara se till att jag har pengar kvar då....


På tal om pengar, nu ska jag försöka mig på internetbanken och föra över lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback