thinking you gon' get it

    
Jag för ett år sen och jag för en halv vecka sen

HEJ
Igår på våran minigolfrunda så tog vi med oss golfaren våran, emma! Jag var seg i starten, och halvvägs så var det superjämnt. Sedan efter mycket skickligt spelat av mig, så vann jag! Över en golfare liksom?! Mycket nöööjd, malin kom på en hedrande tredje plats med sina fina poäng, he-he

Undra vart min mamma är nu när jag behöver henne, hon borde ha slutat för en timme sen.... Jag vet inte vad jag ska göra idag faktiskt, måste ju ner till stan och kolla om min jacka kommit in i rätt storlek. Och sy måste jag ju också göra iofs. Så jag har väl å göra då!

Nu börjar vi räkna ner till det utsatta sunny beach, 8 dagar kvar- brun med sol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback